Politica de retur pentru produse achizitioante de pe www.diveli.ro

Termenul de retur si modatilitate retur

  1.           Clientul are dreptul de a notifica in scris DIVELI HOME S.R.L. – detinatorul site-ului www.diveli.ro, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, prin returnarea produsului cumparat in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte nicio urma de deteriorare sau uzura, clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti.
  2.           Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice Conform OUG nr 34/2014 -„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.”
  3.           Prezenta facilitate se aplica doar persoanelor fizice conform legii.Pentru returnarea produsului trebuie sa transmiteti o notificare la adresa de email office@diveli.ro.
  4.           Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, fara ca acesta sa fi fost folosit, fara lovituri, zgarieturi, ciobituri etc., inclusiv ambalajul original (cutie carton folie plastic, bule, etc., exact cum a fost primit, si cu toate accesoriile).

Pregatirea si expedierea coletului

  1.           Produsul se va returna prin curier rapid cu deschiderea coletului la livrare (pentru verificarea integritatii produsului) si asigurare de produs (clientul isi asuma in totalitate posibilele daune cauzate de curier pe parcusul trimiterii coletului). Taxele de curier vor fi suportate de catre client.
  2.           Este obligatoriu sa trimiteti produsul in cutia originala, nedeterioarata insotit de toate accesoriile impreuna cu o copie a facturii fiscale si a cererii de retur completata (toate aceste documente trebuiesc impachetate separate de prodsul returnat).
  3.           Pentru comenzile cu taxa de transport in cazul returului aceasta va fi retinuta cand se va face stornarea produsului.
  4.           Pentru comenzile ce au beneficiat de taxa gratuita de transport la expedierea initiala in cazul returului clientului i se va retine din contravaloarea achitata si taxa pentru transportul tur. Dovada costului de transport va fi transmisa clientului pe e-mail din aplicatia firmei de curierat cu care s-a facut livrarea.

Adresa de retur

  1.           Adresa de returnare va fi confirmata prin e-mail de catre un operator dupa inregistrarea cererii de retur (in functie de locatia dumneavoastra o sa specificam cel mai apropiat punct unde puteti transmite prin curier coletul retur).
  2.           In cazul in care sunt constatate deterioarari ale produsului pe carcursul transportului trebuie, cumparatorul trebuie sa intocmeasca procesul verbal si sa ne transmita o notificare in scris la adresa office@diveli.ro in termen de cel mult 24 de ore de la primirea acestuia.
  3.           In cazul in care ati primit produsul cu defecte datorate transportului, daca sunt urme vizibile de deteriorare a ambalajului sau al continutului, va sfatuim sa refuzati transportul.
  4.           Reclamatiile ulterioare privind deterioarea produselor nu vor fi luate in considerare ,iar produsele nu pot fi returnate, deterioarea neputand fi imputata firmei de curier sau expeditorului .

Exceptii

Nu se pot returna urmatoarele produse :

  • Produsele care prezinta lovituri, ciobiri, socuri, zgarieturi in exploatare si transport.
  • Produse asupra carora au fost efectuate interventii neutorizate.
  • Produsele aduse la comanda speciala.
  • Produse identice desigilate (in cazul in care au fost achizitionate mai multe bucati din acelasi produs)
    Pentru produsele care nu mai au ambalajul original sau sunt lovite, zgariate, prezinta orice urma de modificari fizice si de uzura si nu mai pot fi vandute ca si produse noi, vor fi evaluate dupa primire iar clientului i se poate retine o taxa de repunere in vanzare a produsului ce este cuprinsa intre 20 – 50% din valoarea produsului in functie de paguba adusa produsului.

Restituirea sumelor achitate

  1.           Restituirea contravalorii produselor achitate se va face in termen de 14 zile de la data inregistrarii cerererii de retur, dar nu mai devrme de data la care produsul ajunge fizic in posesia noastra.
  2.           In completarea cererii de retur este obligatoriu sa fie completata si optiunea de restituire a sumelor achitate. In cazul in care restituirea se va face intr-un cont bancar va rugam sa ne furnizato IBAN-ul precum si Banca la care este deschis contul .
  3.           Restituirea sumelor se vor face decat in contul apartinand persoanei care a lansat comanda si a achitat contravaloarea. Nu se accepta plata catre terti.
Facebook
Instagram
error: Content is protected !!